Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Monday, May 30, 2011

Bertuahnya Aqil

Sabtu hari tu pergi kenduri kat Gurun. Adik user aku kawin. Dah kawan baik kan..so pegi la juga. Lagipun orang dah jemput wajib la pegi. Balik tu dh dekat kul 4 petang. Cuaca plak sangat panas Masyallah. Mat pezal ajak singgah umah mak bapak dia..tapi aku minta balik dulu sebab pala aku berdenyut giler dah ni. Ha...pakai lagi tudung hitam!

Balik umah tukar baju (cari baju yang skit kain sudey...:P) buka aorcond 16'c...haa terus nak lelap mata. Nak amik panadol sah-sah la mat pezal bising. So, apa lagi tidor la ubatnya. Tapi si Aqil ni masuk bilik tarik tangan soh bangun

Aqil : Mamaaa awai agi laaaaaa

Adus..aqil, mama tengah penin...tak kira la awal ka lewat mama nak tido gak. Mat pezal tengok aku pun dah semacam, terus bawa Aqil kuar. Tak tau la pi mana..dengar-denagr dah start keta. Selalu gitu..nak ke mana-mana susah sangat nak bagi tau. huh!

Mangrib masa aku duk siang ikan sekilo yang dibeli Pak Tam, aqil ngan abah dia balik. Lepas solat ngadap makan malam laki aku buka ceta

Abah : Baguih sungguh la anak mama tadiii

Mama : Napa?

Abah : Tadi bawa Aqil balik umah Tok Wahab...tok dia tanya mana la mama tak balik sekali. Abah ni cakap la..mama tak sihat. Tapi Aqil ni cakap "dakkk... mama tido...bukak aircond!" Hurmmm baguih la kannnnn

Mama : Adus Aqil niiiiiiiiiiii

Haihhh geram plak aku dibuatnya. Apa la mak mertua aku taksirkan ngan ayat Aqil tu. Huhuhuhu. Sayang ni la..tak leh cover mama langsung!

No comments:

Post a Comment