Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Wednesday, May 18, 2011

Aqil : Sayangilah bakal adikmu ini

Hurmm setiap hari akku mendidik Aqil agar bersiap sedia terima seorang adik. Aqil cam faham apa yang aku duk cakapkan hari-hari. Hari-hari wajib dia cium perut aku...kadang-kadang dia gosok kemain lama. Nampak sayang sungguh. Hari-hari panggil adik dia baby

Kemarin. Lepak ngan Aqil dalam bilik, macam biasa pantang aku baring dia nak tengok baby. Huh, macam la nampak. Dia gosok-gosok...

Aqil : Babyyyyyyyy buat pa tuuuu...

hoh, macam la adik dia duk menjawab kan. Hari-hari tnya soklan yang sama.

Mama : Baby tido laaa...

Aqil : ooooOOOoo

Mama : Aqil, nanti adik dah ada...Aqil jangan buat adik tau. Mama pi kerja, Aqil jaga adik elok-elok tau

Aqil : Haaaaaaa!

tak sempat 2 saat dia lempang perut aku! baru je pesan beberapa saat dah langgar nasihat aku. Eeeeeeeeee.. la-la tu gak aku lempang dia balik (lempang manja je).

Mama : mama dah pesan kan??

Aqil : okessss...

Senggih-senggih je dia. Saja nak menyakat mama! perangai sebijik macam abah dia. Kuat mengusik no ONE!

No comments:

Post a Comment