Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Wednesday, May 11, 2011

Aqil nampak hantu???

Lepas mangrib semalamkan adik laki aku story cam gini

Acu : wes kak....tadi aunty ceta kat aku...Aqil nampak hantu

Aku masa tu baru letak kusyen sofa depan tibi nak baring-baring terus tak jadi. Terus panggung pala cam ulaq selar depan adik aku tu.


Aku : Bila? ceta-cetaaaa.....

Acu : Aunty ceta dalam 6.30 petang tadi ni, bawa Aqil jalan belakang umah kita ni..lalu depan umah tok ngah..pastu Aqil tarik tangan aunty macam takut-takut pastu tunjuk kat tangga umah tok ngah.."tu-tuuu hantuuuuuuu". Aunty tanya mana? aunty tak nampak pun...aqil duk tunjuk-tunjuk..Pastu kan Aqil patah lari balik langsung tak pusing belakang dah.

Aku : ehhh tak kan kot

Acu : Tak tau la....Aunty kata Aqil memang nampak sungguh takut.

Ha, gitu alkisahnya....orang tua kata budak-budak memang senang nampak makhluk halus ni. risau gak aku takut demam ke..ngigau ke apa...Tapi semalam dia tido ok je. Bila aku tanya Aqil tul ka nampak hantu. Dia just jawab " haaaaaaaaa" hurmmmm...Umah tok ngah tu memang tak da sapa duduk pun. Dah 2 tahun lebih tak berpenghuni lepas Tok ngah meninggal. Aiii seram plak aiiii....

Tak tau la nak caya anak aku ni ke tak....

No comments:

Post a Comment