Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Thursday, April 28, 2011

Public dinar

Mula-mula dulu aku dengar je orang duk berserita pasal dinar emas. duk cakap untung-untung. Last-last aku pun nak try la. Maka 1 Feb 2011, aku try la beli sebijik dinar emas ni (beli yang paling murah). Masa aku beli tu 1 Dinar berharga RM610.


Okes, tengok sekarang ni..kalu aku nak beli 1 Dinar lagi....hoh dah RM698!!!!. Dan kalu aku nak jual dinar aku ni...aku leh dapat untung RM46! Baru dalam 3 bulan aku beli untung dah banyak ni. Kalu la aku beli yang debuk besaq dulu...hmmm untung-untung.




Amacam ada teringin? kalu teringin ha...masuk web ni :





No comments:

Post a Comment