Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Monday, April 25, 2011

Nak tau baby girl or boy?

Occay ni aku dapatkan carta ni dari majalah PAMA yang aku pinjam dari user aku. PAMA ni pun keluaran 2005, edisi khas untuk ibu hamil. So, aku tengok carta ni...Hmmm nampak nya baby aku ada "telo" lagi. hukhukhuk....waaaa tingin nak beli baju kembang la plakkkkkkk. Ni asik2 shopping baju kemeja ngan suar. Geram tengok baju kembang comey2 kat supermarket.

Apa-apa pun kita tak leh percaya sangat. Sume ni balik pada kuasaNya kan?

No comments:

Post a Comment