Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Thursday, April 14, 2011

malas bebel banyak-banyak

Kesihatanku kian merundum. Penat terlampau dan fokus pada kerja makin tipis. 4 hari aku menghalang tangan ni dari membelek fail-fail yang bermasalah kerana dihimpit kerja lain-lain. Terasa tertekan tapi siapa nak amik peduli? Orang dah bayar gaji hujung bulan, dan aku harus jalankan amanah ini.

Minggu ni genap 3 bulan aku hamil. Kadang-kadang terbayang saat aku hamil pertama dulu. Ramai orang sayang dan memanjakan. Kenapa kali ni terasa seolah-olah diri ini dipandang sepi? Kerana aku sudah ada pengalaman sekali itu?


**Tak tahu kenapa diri terasa tersisih (-_-)"

1 comment:

  1. Hi,

    jom join

    http://www.tetikusrusak.net/contest-birthday-party-paling-happening/

    ReplyDelete