Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Monday, April 25, 2011

Hadiah dari mekah.

Ha....ni pic hari jumaat lepas, pegi Pendang melawat mak long balik dari umrah. Pegi tu tak la niat nak minta ole-ole. tengok sampai je dia jamu kurma, kismis, kacang-kacang....dia bawa kuar jubah comey ni kat Aqil. Aqil ambik pastu macam pelik

Aqil : mama...aju pa niii? (wat2 muka heran. Yolahh mana penah aku pakai baju labuh ni kat dia.)

Mama : meh mama pakaikan. Ni baju jubah. Leh pakai sembahyang.

Aqil : Ak mauuuuuu... (aqil cuba pulangkan kat aku balik. Sah dia kata pelik baju apa gitu. hakhakhak)

Mama : haaaaaaa tengok baju mak tok pakai tu...macam ni la gak. Lawa apa kalu Aqil pakai (kebetulan mak aku pakai jubah...so, Aqil pun jadi la nak pakai)

Yang wat aku terharu, lepas aku pakaikan jubah..maklong sua kan dia kopiah sebijik..terus dia berdiri atas kapet

Aqil : Allahhhhhhhh....bat! (angkat takbir)

Aqil terus sembahyang! wakakkakaakka. Ades..aqil-aqil.

Gambar ni sesudah dia sembahyang mangrib. Sembahyang cara dia la.




Hah, dah mula wat gatal kepala nak bukak kopiah.




Muka tensen


Aku marah dia, jangan buka kopiah. Dah tok long dia susah payah cari barang-barang ni khas kat dia..nak buka-buka lak kan. Ngan muka kelat Aqil pasrah ngan permintaan mamanya yang garang ni. heeeeeeee

No comments:

Post a Comment