Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Saturday, April 2, 2011

Dah ok skit

Alhamdulillah sakit belakang aku dah ok. Bangun duduk pun dah ok. dah tak sakit sangat. Sakit skit2 je. Maka senin aku leh masuk kerja. Adus...3 hari tu aku tinggalkan site, mesti fail2 dah menimbun. Ntah-ntah sekali aku letak fail depan aku, aku tertimbus. T_T

Puas giler duk umah tambah-tambah lagi dengan sakit ni terpaksa melayan aqil yang kian mengada-ngada. Bukan aku je rasa gitu, mak aku pun kata.

"orang tua kata, kalu nak dapat adik, abang/kakak mesti ngada-ngada. Manja terlebih"

haaa memang tul pun. Sikit- sikit minta dukung. Dia tak tau mama dia ni sakit bontot ngan pingang... nak dukung menda. huh.

No comments:

Post a Comment