Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Monday, April 11, 2011

Alif ba ta bersama Aqil

Semalam abah aqil ajar aqil ngaji lagi. Tiap malam adalah wajib baca alif ba ta...tapi semalam ada sesuatuu berlaku


Aqil ikut je apa yang abah dia ajar dan sampai kat satu peringkat

Abah : ro

Aqil : raaa

Abah : zai...

Aqil : raa jugak

Abah : eh zai laaa

Aqil : dak..ni ra jugak!

Abah : hishhhhh ro yang ni tak da titik...ni zai..tengok ada titik kat atas

Aqil : oooooo

Aku ngan mak aku gelak-gelak dengar Aqil duk cari helah nak menjawab. Apa-apa pun asyik dia nak menang. Padahal sah-sah kalah. Aqil-aqilll

No comments:

Post a Comment