Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Tuesday, April 19, 2011

Aku tak larat....

sakit tekaknya. Dah masuk 3 hari tekak aku perit. Huhuh minta ubat kat doktor semalam dia kata tak leh plak. tak nak galakkan aku sebab ini normal bagi ibu2 ngandung. duk muntah so tekak akan kering. adoiiii perit occay!

Ni nak buat kerja pun terasa malas amat. List apa yang aku nak buat apa jap agi dah siapkan. tapi nak start plak rasa malas. Ramai plak user aku tegur aku lama tak nampak aku. Hamboiii rindu aku ka? peliknyaa depa rindu aku. hak3x.

Jumaat hari tu best, ngan tak larat kawan-kawan opis heret pegi SPA RZAC kat seberang jaya nuh. Wat facial. Best!. Elok abis turun ke tingkat abwah jumpa ngan pengasas RZAC. Dia bahas kak kay. ramah orangnya. Aku tengok dalam majalah comey giler, muka licin mulus...tapi hari tu awat aku tengok muka dia macam banyak biji-biji macam meruam. pelik aku...:P Alah apa-apa kot. agaknya la... :) Tapi dia memang baik lah, tak sombong. Patut la SPA dia penuh je ngan manusia.

K la....nk kena start keja dah ni. Malas jangan kau gangguku ini. Pergiiiiiiiiiii

No comments:

Post a Comment