Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Tuesday, March 29, 2011

Sedapnya mulut Bung berkata-kata

Bung ko ngata sapa ni? Bini no 2 hang kot. Memang hang cakap sebahagian wanita drive mengila leh ngundang bahaya, tapi orang laki? sume bagus sangattttttttttttt? Aku rasa nak sebat je hang. Jangan la guna statement merujuk pada jantina. Mana-mana jantan betina sume ada perangai sama. Habis yang hari-hari aku jumpa laki kuar simpang suka hati sampai kepala lutut aku menggigil tekan break..tu macam mana? Berhemah sangatkah? Ha, macam mana plak jantan sekor ni drive baik punya (padahal slow nak mampus sampai aku terbayang aku tengah bawa brozer..nak je sodok keta depan aku) Amboii sedap je hisap rokok sambil drive yang kejap-kejap tekan break. Yang tu macam mana plak Bung?


Bung ni dah tua ni, sebab tu sedap mulut je bercakap. Dah-dah la Bung, cakap bab lain lagi bagus. Tak pun, ko bersara je bagi laluan kat tenaga muda ganti ko Bung. Ko balik la main nyorok-nyorok ngan kak zeti tu. Best apa, sorok, pastu tu dapat tangkap peluk...uihhhhh best la kan dapat bini muda montok gebu melepak. Balik main ngan bini ehhh..

No comments:

Post a Comment