Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Thursday, March 17, 2011

Minggu ke lapan

Ahhhh simptom loya-loya dah landa diri aku. Tapi yang pelik aku masih berselera makan dengan banyak. Beza masa aku preggy 1st time dulu. Tengok makanan je nak muntah. Asik gile makan buah ja. Itu je yang buat selera aku terbuka. Pastu aku gile makan capati. sekarang apa depan mata alhamdulillah aku leh telan sampai kadang-kadang takmo berenti.

Aqil lak makin manja dan akan akan layan manja dia. Risau nanti dia ada adik, perhatian aku kat dia kurang. Ini menakutkan aku. Malam-malam sebelum aku tido aku akan pandang muka Aqil puas-puas lepas tu peluk and then baru aku leh tido. Itu kewajipan aku.

Doakan aku dan kandungan aku sihat. Kali ini aku betul-betul bersedia untuk menambah ahli keluarga kami.

No comments:

Post a Comment