Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Tuesday, March 1, 2011

Ha, betul2 MC!!

Kemarin kerja aku rasa letey sangatkan sampai balik umah nak basuh baju pun tak larat. tapi gagah diri la basuh gak sebelum diperli mat pezal. Tapi perli2 mat pezal ni best, sebab dia akan amik sebakul baju busyuk then dia p basuh. Pastu masuk dalam bilik

"eh-eh..mana p baju-baju tak basuh ni sume?"

Yelah perli dia tu tul menyakitkan hati aku tapi aku best, perli la abang oiii...tima kasih la tulun basuh baju...:P Tapi aku ni nek segan la tak kan nak biar dia selalu basuh bajukan. sekali sekala tak per...heheh tul dok bang?

Occay sambung citer, lepas mat pezal solat mangrib, aku terus ajak mat pezal pi klinik. Tul-tul tak larat aaaa. Nasib baik klinik tak ramai orang. aku kena turn ketiga. Occay la kan. Uihhh hemsem mak hang doktor tu. ala-ala maher zain ko! Ohhh terlupa, laki aku ada di sebelah. Aku pun story la simptom-simptom penyakit aku

*jantung kerap berdenggup kencang
*Cepat semput
*sakit ulu hati
*kadang-kadang sakit pala
*sakit-sakit badan terutamanya part leher, bahu sampai jemari. Kaki pun ia gak

So, resultnya....


Doktor : awak ni kerja yang banyak masalah ker?

Aku : aaaa kerja saya memang pun har-hari tengok masalah

Doktor : Ha patut pun. Yang awak citer ni, saya katakan awak dalam stress. Awak kena rest banyak-banyak dan saya akan bagi ubat penenang kat awak

Hahhhhhhhhh ubat penenang wes....tapi ubat tu dia aku kn makan half je. Kecik je,macam kalu aku telan sebijik pun tak kasi effect. Abeh tu, doktor kasi aku rest sehari. Sehari je doktor? Bukan ka orang stress leh dapat cuti sampai seminggu dua minggu????? Tak pa la, kang lama-lama cuti berkarat pala otak aku ni. Sume ubat aku dapat 4 paket-ubat penenang, ubat debar,vitamin, ubat angin.

Ha lupa nak story kejadian sebelum masuk klinik. Masa tunggu turn aku, aqil kata

Aqil : Abah, nak cucuk

Aqil cakap abah dia nak soh doktor cucuk dia. cehhhhh

Abah : Pasal pa nak cucuk? Aqil bukan sakit pun.

Aqil : sakitttttt

Abah : Sakit apa?

Aqil : sakit teloq!


HAHAHHAHAHAHA, hambik! layan lagi budak cakap pandai tu. Fuhhh mujur la tak da orang kiri kanan masa tu, kalu ada mana nak letak muka. Aku ngan laki aku tak penah ajar Aqil berkata begini. huhuhuhuhu

No comments:

Post a Comment