Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Tuesday, March 8, 2011

Citer Abang baby

Semalam sesampai je umah aku terus ajak budak kenit yang banyak cakap tu masuk bilik. Tak larat bebenar aku. Selalu kalu aku baring, Aqil akan turut baring sama. Duk baring2 tu tetiba Aqil bangun mencangkung tepi aku. Slumber dia je selak baju aku tang perut

Mama : Awat?

Aqil : Nak ayang baby

Mama : hahhahaha..baby tidoq la

Aqil : dok! (berkeras tu,pastu dia pun letak pipi lembut dia kat perut aku)

Aku tengok je. Lepas tu

Aqil : mama, amik baby.

Mama : mana leh amik baby. Baby kan kecik lagi. Tak leh amik lah

Aqil : nak baby......

Mama : tak bolehhh...tak leh amik

Aqil : amik kat sini..baby maso ini...

tang ni aku nak gelak gila. Dia tunjuk pusat aku. Bagi dia, boleh amik baby melalui pusat! Adessssss....tak terdaya aku nak explain lebih-lebih kat budak ni..huhuh

No comments:

Post a Comment