Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Wednesday, March 16, 2011

Aqil nampak hantu ker?

Ngantuknya pagi ni. Kul 2 pagi baru aku tido itu pun bukan terus tido sampai subuh. Antara kul 2- 6 pagi Aqil bangun tido sebanyak 4 kali. Adus...meletehkan jiwa aku ini. Dah plak tu sedap aku tido Aqil tiyak soh aku angkut ndoi dia masuk bilik. Eeee geram aku tapi disebabkan anak tak sihat maka kuturutkan jua.

Yang memelikkan aku, masa aku nak tidokan Aqil, Aqil lari sana sini kata takut. Kejap-kejap dia pandang keliling bilik. Eeee Aqil membuatkan aku sangat seram semalam. Maka segala surah aku baca tapi Aqil tetap begitu. Paling mengejutkan aku, aku bagi aqil bantal busuk dia tetiba Aqil terkejut...terus tolak bantal dia tu jauh-jauh.

"akutttttttttttt...akutttttttttttt" jerit Aqil. Adus sungguh aku tak faham.

Aqil nampak hantu ker? Sampai sekarang aku duk terpikir ni...Kalu la betul? ishhhh aku ni malas nak caya bab-bab hantu ni walau ia wujud. Sebab kalu kita pikirkan sangat pasal hantu...jadi cam ni laa

~bila kita ingat kat orang, orang ingat kat kita. Sebab tu dia maqi jumpa kita..~ ha tu petikan dari kata-kata tok moh siam hantu mak limah. erkkkkkkkkk...so, jangan dipikirkan sangat. nanti dia maqiiii!

No comments:

Post a Comment