Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Thursday, March 3, 2011

Amerika tak malu!

Sume orang tau kan, Amerika ni negara sangat la tamak haloba. Kenapa aku kata cam ni, tengok negara Libya tengah bergolak tu, dan-dan Amerika hantar kapal perang dia konon-konon ghadaffi menindas rakyat dan bunuh penunjuk perasaan. Ohhh kasian ehhhh? habis yang israel bonggok tu serang Gaza, ko diam diri macam orang bacul! Itu apsal tak pegi tolong? Sebab Gaza TAK ADA MINYAK kann?? Amerika, ko wat malu diri sendirilah!

Ghadaffi, cukup la. Ikut la kemahuan rakyat. Lepaskan nikmat dunia tu. Kasi laluan kat orang lain pulak. Lagi ko degil, ko akan buka peluang barat masuk campur. Siapa yang rugi????

No comments:

Post a Comment