Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Wednesday, March 2, 2011

Aksi si Cilik Berbasikal

Tu dia...ada lagi contest. Meh join woiiiii

aksi cilik berbasikal

Tamat pada 31 MAC 2011

Contest nie kerjasama antara kakyong.com dan syamilamohd.com

Nak join, KLIK SINI


Penaja-penaja:


**************************************************

Occay, ekceli tak banyak aku snap pic Aqil apabila dia bermain. Mesti gambar tak cantik sebab dia takkan duk statik. Aksinya sangat ligat. Ini sahaja yang berjaya snap ngan kedudukan agak occay la...huhu

|
V

NAMA ANAK : MUHAMMAD AQIL DARWISH BIN MUHAMAD FAIZAL
UMUR ANAK : 2 TAHUN 2BULAN 2 HARI...:p (1.1.2009)



Basikal biru ni dah lama beli. Patutnya depan basikal tu ada toy picit (honn..honn...honn) tapi sehari beli dah tercabut. Kat belakang tu plak ada raga, pun tercabut selepas 2 hari guna..huhuh. Ye anak saya sangat ganas bila dia kerjakan basikalnya itu (saat ni, tayar belakang dah melelong..huk huk huk). Tu, abah dia beli helmet sebab selalu sangat jatuh basikal. Safety first! (hmmm elok la, dah nak lunyai basikal tu baru tingat nak beli helmet)


Saya nak tag

MAMA PUTRI!

4 comments:

  1. jemput join my contest

    http://www.elissmie.com/2011/02/contest-pencarian-si-cilik-bergaya.html

    ReplyDelete
  2. kakyong datang terjah,,

    amboi siap pakai helmet lagi..

    syarat yg belum lengkap
    1. tdk backlink syamilamohd.com dlm n3
    2. tak nampak kakyong.com & syamilamohd.com dalam bloglist.

    nanti dah update inform kakyong yer..

    ReplyDelete
  3. dan satu lagi.. x wish besday Fikri di link http://kakyong.com/?p=3447

    ReplyDelete
  4. dah lulus.. ;)
    gud luck & tunggu penilaian juri ya...

    ReplyDelete