Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Thursday, February 24, 2011

Video : Jeng jeng jeng

rajin plak aku mengupload-upload video kan. Ni video ni terbalik la aku record. So sapa2 nak tengok pandai2 la rotate pala ampa. sapa yang guna laptop beruntung, terbalikkan laptop ampa. huahuahuahuaaaaa.. Ada ker software nak rotate video? gambar buleh la kan? Arghhhhhh malas aku nak suft tenet cari cam na nk rotate video. Dasar mama yang malas!

Ni ha, tengok betapa terujanya Aqil kalu dapat makan vitamin. Suka la sangat sampai aku kena sembunyikan vitamin tu. Dia tu sebetol leh telan vitamin. Geram plak aku. Kalu tak beli balik kerja ja tanya aku

Aqil : mamaaaa amin-amin?

Letey mak nk jawab tawww




video

No comments:

Post a Comment