Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Wednesday, February 2, 2011

Taraaaaaa hadiah dalam sampai

Jeng-jenggg-jenggggggggggggg


Dah siap-siap kemas bilik tadi mak pangge aku. Pastu hulur satu kotak kat aku

Mak timah : barang pa ni??

Aku : ada laaaaa.....rahsia

ekekkekek...TQ mama najla, dah sampai pun adiah kamu. Lawa!! Tak sabar nak tanyang kat Mat pezal sebab dia kata "elehhh ntah-ntah tipu". penat je hari tu aku story dia aku menang contest. Siap tayang-tayang lagi blog mama najla kat dia. huhuhu. Ingat isnin ni baru dapat rupa-rupanya hari dah sampai. Kebetulan lak aku cuti hari ni. Mesti kawan-kawan aku kat opis bertanya-tanya apsal aku tetiba EL.


MAAF, ia sangat la P&C. Cukup la hanya kuarga yang tau.






Sapa yang berangan-angan nak dapat hadiah no 2 ni, minta maap la sebab ia dah jadi milikku. ekekkekek. Soh mama najla wat contest agi na. Kot-kot lepas ni ada yang berpeluang dapat adiah cam ni gak. Mana tau kan. heheh

No comments:

Post a Comment