Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Tuesday, February 8, 2011

Rindu dapur kecilku

Hmm dah seminggu tak balik umah sendiri, rasa rindu plak nak masak-masak. Skill masak aku sangat lah teruk. Tahap budak darjah 6 masak! ha, terukkan. Nasib baik la aku dapat Mat pezal...dia ni jenis tak da nak komen itu ini. Sume bedal. Kalu la mat Pezal terer masak macam Chef wan, aku rasa dah lama dia ketuk aku ngan senduk. Pempuan saja...tapi tak reti nak masak!

Nak buat cam na, sisa hidup ni penuh ngan study-study-study. Tapi bonggok gak. Haram dok pandai. Pointer aku? huh, kalau tunjuk kat kat kera, sahih dia gelakkan aku 44 malam. fuhhhhhhh


Pastu cuti semester aku sibuk plak join Majlis Perundingan Mahasiswa PP. Ada je aku lari sana lari sini sampai tak sempat la nak masak-masak. Elok aku abis study terus dapat kerja. Ha, maka bermula la hari-hari sibuk aku. Time cuti lak, aku sibuk basuh itu ini sampai Mak Timah tak tau nak kata pa dah kat anak dara dia yang maha penyegan ni :P

Ni dah ada umah sendiri, dok berasap-asap gak. Boleh kira aku guna dapur ni berapa kali. Aku ni memang malas kot noh? hahhaha



Ha ni dapur umah aku. Kecik dan berselerak. huuuuu tengok kain buruk tu, mai sidai kat grill je. Ha padan muka Mat Pezal, nak sangat grill cam tu kan. Bagus, sangat menguntungkan. Tak payah aku susah nak p sidai kain buruk kat luaq umah. Huahuahuahuaaaaaaaaaaa...

2 comments:

  1. Haha, apsal jadi camtu?
    Btw takdelah teruk sangat dapr tu. Ok je. :)

    Mr. Swift Currently Posted : Email Kontroversi Dari Lisa Surihani!

    ReplyDelete
  2. bese ler, i mama yang busy..kekekkee

    ReplyDelete