Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Thursday, February 17, 2011

Penat! penat! penat!

Ni yang buat aku malas nak amik cuti lama-lama. Baru aku tinggalkan site sehari setengah dah macam-macam "hadiah" yang user simpan. Sampai penin pala aku nk setel itu ini. Tak cukup nafas dibuatnya. Saat ini masih bertimbun fail problem depan mata. Kalu la ada doremon, nak je aku bela sekor letak dalam laci meja aku ni. Comey gak tu doremon. Agak aku penat, aku leh ajak doremon masuk pintu masa dia tu ke...ke ...ke mana arr? ala yang tempat2 best la. Tak kisah la ke mana2 pun doremon. Bila aku dah dapat rest pala otak, aku leh kembali setel prob-prob ni. kan?kan? kan?

tadi ada aku dengar user aku merungut dia banyak sangat setel masalah itu ini

User : eee tensen-tensen macam nak amik cuti je. Rest

Aku : Kalau nk cuti sebab nak lari dari macam-macam pasal baik tak payah. Nanti masuk keja balik, lagi la mengadap macam-macam pasal. nak ker?

User : aaa kan. eeeeeeeeeeeeee

tul tak kata-kata aku. Jangan lari dari masalah. Kita perlu berdepan juga walau macam mana sakit pun. Eh aku ni cakap pandai plak, abis tu aku siap berangan nak doremon sekor apsal lak? tak ker sama lari dari masalah? ehh taknak la jadi nobita. Budak pemalas! hahhaha

No comments:

Post a Comment