Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Friday, February 18, 2011

Lepak @ Pantai Seagate

Yarkkkkkkkkkkkk nak termuntah wat keja hari ni. Aku rasa sistem tak salah yang salah user yang menggunakan sistem. Main redah je depa wat keja ni. Yang pening aku ni duk analisis tak habeh-habeh.

Occay aku nk break kejap nak citer family aku lepak kat pantai seagate. Alaa yang dekat ngan queensbay. Kalu sapa rajin baca harian metro, selalu masuk berita orang itu ini kena tangkap khalwat. Sini memang ramai kapel tapi malam la. Siang aku tak nampak sangat mat ngan minah rempit peluk-peluk.

Occay meh layan gambar-gambar ni. Pandangan cantik...tapi guna kamera kopak je. Jadi lah kan. Kalu snap guna D90 ka sedap nih. Bila la aku nak beli kamera berat sama berat ngan lengan aku ni. huk3x


hahah muka Aqil tak puas hati. Budak pempuan tu halang laluan dia. Dah la mulut kecoh.


Ha...Aqil dah pandai tengok kamera..gud boy!
Kasi Aqil makan jap. Konon-konon anak lapaq, padahal mak dia. Kedaqah burger properity MCD tanpa semawa kat gagak. Hakhakhak. Gagak duk depan kami je. Mat Pezal tak snap sekali ngan gambar gagak. Kang gambar hitam. Hahahhahahah... keji sungguh aku kutuk gagak ehhh...:P




Ishhhhhhhhhh bulatnya muka Mat Pezal. Dia tak caya fizikal dia makin bulat. Ha ni buktinya kan?kan?




Mimik muka Aqil




Lagi Mimik muka Aqil





Lagi-lagi mimik muka Aqil





Posing-posing


Ha layan la gaya-gaya Aqil. Abah dia yang ajaq.







Ni aku ngan Aqil plak.


lagi ngan Aqil



Dengan abah dia lagi


Cantikkan?



sana nuh nampak penang bridge

Depan tu pulau jerejak. Sapa nak honeymoon occay gak situ. Sunyi sepi. Tapi malam-malam ampa jangan duk jerit lebih-lebih la plak yerk. Kehkehkehek


Sana nuh 2nd bridge penang. Tak silap siap 2013. Perghhh tak sabar nak rasmi. Panjang dari yang 1st.



Park keta tepi jalan je.

Haaaaa dah nak mangrib kami pun balik. Aku bertuah tau dapat Mat Pezal ni, asalkan cuti je mesti bawa jalan-jalan. Best aaaa.. sporting aaaa abang. Tak kisah la dekat tapi tempat yang dia bawa pasti mengembirakan aku ngan Aqil. hehheehhe

Terima kasih Mat Pezalllllllllll....

No comments:

Post a Comment