Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Friday, February 11, 2011

Kejadian di Zoo taiping

Penat gila jalan dalam zoo Taiping. Aku bajet nak nek keta dalam zoo tu, tapi mak datuk datin aihhhh ramainya manusia. Awal pintu masuk Aqil dah siap lari sana sini.... so, tak pa la. Menapak je la dalam tu. Aku ni rasa nak pitam dah. Sampai aku jeles tengok amoi-amoi dalam tu

Ohhh bahagianya kalu dapat pakai singlet ngan short pant..Angin dapat masuk kat sana kat sini...haaaaaaa

Aku la paling banyak singgah kat kerusi batu dalam tu. Ohh stamina aku sangat la macam nenek tua bongkok three. huhu

Mat pezal : Ishhh teruknya mama aqil. Muka bertukar kaler hijaooooooo...


hamboi suka hati je. Ingat aku sesumpah ke leh tukar-tukar kaler. Bertukar jadi Hulk Ogen kang.

haaa sampai kat kandang badak kan, memang aku rasa nak terebah. Berpeluh sakan wei. Masa duk layan penat berganda aku ni aku terdengar...

Mat Pezal : haaaa...tu apa tu?

Aqil : Apa?

Mat Pezal : ini badak. baaa....dakkk

Aqil : ooo baaadakkkkkk (dengan nada jerit ye tuan puan)

Pastu tetiba badak sumbu tu tala pongongnya besaq kat depa dua. hahahhahahhahah. hambik ampa!

Aqil : eeeeee ponggong besaq..

Mat Pezal : hahhaha besaq aa dah badak besaq

Aqil : abah-abah...ote-ote?

masa ni seres aku rasa nak gelak besaq. Mat Pezal pun gelak sekali. Ada makcik-makcik sebelah aku wat muka macam nak gelak ka tak mau gelak

Mat Pezal : aqil, badak mana ada *ote. (nada slow)

Alahai...kelolo noh anak aku ni. Malu beb! huhuhuhu

No comments:

Post a Comment