Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Friday, February 11, 2011

Jalan-jalan di Pantai Merdeka & Pulau Sayak.

Ha update blog kat umah senang hati skit. Leh upload gambaq2. Kali ni nak story jalan-jalan pegi Pantai Merdeka ngan Pulau sayak. Tak ada yang best sangat pun. Just nak bawa Aqil jalan-jalan. Dah tak tau nak pegi mana. Perjalanan amik masa dalam 20 minit.

keriangan di wajah Aqil. Mama dia pun tumpang sekali


Semangat mainnn


Mesti try!



suka





Mula bodek abahnya


nak yang ni..


Takkan nak amik yang kaler tu???




ha, pilih2


akhirnyaaaaa



haa sepak2



Gambar kat bawah ni kat Pulau sayak. Singgah makan mee udang sebelum balik. Punya la lapaq sampai lupa nak snap mee udangnya. Hmm boleh la tapi sangat la lembab servisnya. Len kali taknak makan situ dah. Apa pun aku sukakan viewnya. Cantikkkkkkkkk








No comments:

Post a Comment