Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Thursday, February 10, 2011

Gambar : Jalan-jalan kat Tepeng

Akhirnya dapat gak upload gambar-gambar ni. Ni masa pegi kenduri kat tepeng. Maka, amik kesempatan zupppppppp ke Zoo. Nak lepak kat tasik situ sangat-sangat la tak mo. Giler panas wes. Masuk dalam Zoo redup skit. Pokok pun banyak. Menatang lagi la banyak!

Ni kali kedua Aqil masuk Zoo tepeng. Masa dia 1st masuk dulu tak nampak dia teruja sangat sebab dia mengantuk. Kali ni plak mata dia freash...fuhh melulu ke kandang itu ini sampai tertinggal aku kat belakang.



Tunggu adik ipar aku beli tiket.



Tunggu lagi. Ramai giler manusia



Depan sangkar boya.






Masa ni tengok apa ntah. Lupa. hihi


Kuarga Mama Leya



Sapa tak kenal menatang belakang aku tu ngaku cepat. Aku nak soh menatang tu pijak lutut ampa. huh



Ye...ini gajah.


Aqil pangge menatang ni "ke-are" bukan kera yer..

Okes dah itu saja. Padahal banyak lagi gambar. Malas nk upload. Gambar menatang-menatang je. Kalu ampa nak kenal menantang itu ini, google la ampa. Tak kosa aku nak jadi pegawai Zoo kat ampa. Sori ye. tak kosa...tak kosa...

Balik dari tepeng singgah Juru. Pegi makan kat kuala. Niat nak makan mee udang, udang habis plak. Terus makan kat kedai len. Tak best tak sedap. Tapi lapaq, belasah.


Rm64.50. Mahal!!


Adik aku sorang je tak makan nasi. Nak makan mee udang gak.


Paprik udang. Tak sedap. Kuah rasa macam sambal udang.


layannn



The End. Nanti senang-senang aku upload gambar p pantai merdeka ngan pulau sayak plak yer.

No comments:

Post a Comment