Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Friday, February 25, 2011

Ditokak hantu???

Rabu hari tu sebelum aku pi keja, mesti la mandi dulukan. Sangat mengejutkan apabila melibat betisku lebam hitam! lebam hitam occay, bukan lebam biasa dan ia semestinya bukan love bite. Ish ada ka orang wat love bite kat betis?? Muhahhaahhaha. Aku punya la pikir, ak jatuh ke hapa. Rasanya tak da langsung. AKu terlanggar pa2 pun idak. Hmmm

Balik dari kerja aku lepak ngan mak sedara aku. Ha apa lagi aku selek tunjuk kat mak ndak

Mak ndak : haaaaaa tu hantu tokak tuuuuuuuu

Mak aihhh aku dah agak dah. Mak-mak sedara len pun kata cam tu. Aku malas nak caya laaa...Hmm sehingga hari ni lebam ni masih lagi kehitaman. huhuhuh. Aku tunjuk kat Aqil...tau dia kata pa? huhuhu

Mama : Aqillll, tengok ni ha kaki mama...sian tak?

Aqil : haaaa mama rempit!


Mama : eehhh mama nek moto macam mana nak rempit

Aqil : mama rempit ngan eta.

Hahhahahahhahah...nyampah. Asalkan luka-luka skit dituduh rempit. Alah macam dia la, nek basikal laju-laju pastu terjatuh dia mesti kata

Aqil : mat rempit jatuh dahhhhhhh


kakkakaak. Lawak la Aqil ni. huhuhuhu

No comments:

Post a Comment