Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Wednesday, February 9, 2011

Apa aku nak buat ni?

Ha, dah rest. User pun ramai dah kuar makan. Tinggal aku sorang-sorang kat belakang ni. gelap!. Opis ni ada hantu tau. Seres, tak tipu. Beranikan aku duk dalam gelap? kekekkeke..Hantu jangan kaco aku, aku nk berblog kejap.

Jap agi nak p riki-riki SPA kat Kios bertam tu. Alahaii dah lama tak pi polish body. Lamanya tak bau aroma SPA..owhhh...Kalu aku jumpa pakej yang best, aku nak book terus. Sebab sabtu ahad selalunya full, sampai ko nak menyelit wat facial muka pun dok leh.


Okes aku nak pegi sekarang. Yang mana?

SPA IRIS?
SPA SERAMBI?
SPA RZAC?

ohhhhhhhhh dok sabar.

1 comment:

  1. waa.mcm best la spa.lgipun elok utk kulit kte kn? :) http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

    ReplyDelete