Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Monday, February 21, 2011

Adoiii penat

Baru sampai site terus buka blog. Ini adalah kewajipan. Kalu on laptop, wajib tengok blog dulu
baru leh wat kerja. Penat ni, jantung pun masih berdegup laju. huh hah huh hah huhhhhhhhh

Pelik la sejak dua mejak ni, aku asik nak semput je. Risau aku. Kadang-kadang kejar Aqil, dia occay je, aku yang semput. Apsal aaa? Aku dah ada penyakit semput ker? Tadi masa meeting tadi mujur aku tak semput dek kena marah ngan bos. Oooo sebab tinga aku dah tuli kot. Bos marah la apa-apa pun, aku cool jerk. ekekkeke.


Ni kat depan aku dah ada 3 Bam, haaa....sapa kata kerja kami tak banyak. Itu sume kena tengok. Macam mana kita nak bagi bos tau aaa kalu kita betul-betul banyak kerja? Aku stress tau bila bos asik tanya

"ehhhh u all busy sangat ker kat site tuuu?"

Adus, mak letey la..leteyyyyy! letey nak jawab.

No comments:

Post a Comment