Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Wednesday, January 26, 2011

Tegang

eeeeeee sakit otot-otot ka pala aku ni bergelumbang ngan macam-macam masalah yang dicipta oleh manusia-manusia di sini. Aku akui ada gak salah sistem tapi salah sistem sebab korang men redah je guna. Konon-konon explorer la sangat. Pastu terbabas. Mekanik pempuan ni la yang nk kena pomen itu ini. Tegang urat pala aku ni.


Baru sudah bancuh air milo, tak leh minum agi ni. Berasap-asap...haihhh makin lama makin beruban rambut dawai aku ni. La ni time rest, nak rest tul-tul. Selalu time rest ka...time balik ka, aku terpaksa gelebek fail itu ini.Hari ni, tul-tul nak ikut time. HUH!

Ahaaa nak ceta pasal pagi tadi. Mat pezal balik je dari keja, masuk bilik...salam-salam ngan aku pastu dia wat aksi terkejut


Mat pezal : Ehhhhhh mana baju-baju dalam bakul ni? bukan ka semalam menimbun? ehhhh-ehhhh hilang?


Ye, aku rasa nak lempang. Tima kasih wat perli-perli adindamu ini. Tau la malam semalam aku tak basuh baju. Alasan? MALAS, PENAT, LETEY, NAK REHAT, MALAS NAK BILAS2 BAJU (Mak Timah dekut nak beli mesin basuh auto. Mahal la,...payah guna la...last2 dia beli yg semi auto. Bilas sendiri yer.). Alaaa...tak salahkan sekali sekala kasi laki kita basuh baju kan. Tolong menolong. Bukan minta tolong hari-hari pun. Lagipun dua-dua kerja...kena la berlaku adil. Tu nasib baik aku ni tak berkira. Kalu aku kata cam ni kat mat pezal boleh?



Idea mama : abang, apa kata kita bahagi-bahagi tugas. u keja, i pun keja kan. Cam ni, minggu ni i wat kerja umah, minggu depan turn u lak. Amacam setuju? i tak kita la setuju ke tak setuju ke..u kena ikut!!!


Ha, kalu aku kata cam tu...kang kejam kan. Tapi tak dop aku nak kata lagu tu ha. Kira aku ni ok la kan..bukan duk suruh-suruh laki kat umah tu wat itu ini.

Anda pula macam mana??

No comments:

Post a Comment