Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Thursday, January 27, 2011

Panggilan manja?

Kadangkala aku terasa dan aku cuba tidak terasa. Tapi aku tak boleh.

"hai mamaliaaaaaaa" ye aku faham teguran tu sebenarnya nak nyatakan "hai Mama Leya"

dan satu lagi

"haaalia" ye aku faham teguran tu sebenarnya nak nyatakan 'hai leya"

Ohhhhhhhhhhhhhhhhhh apa yang tak kena ngan panggilan manja aku ni? Dulu aku soh je orang pangge aku Elya. Tau ada yang bunyi-bunyi

"Elya? macam pangge jantan je bunyi" ohhhh apakah ini!?? chup chup cup...eh bukan ka penjaga gol harimau malaya orang pangge dia Elya?..ha tengok tu..panggilan macam jantan2 pun dapat BF sensasi you!


Ni apa hal tetiba aku gatal tempek gambar gatal ni..

No comments:

Post a Comment