Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Tuesday, January 25, 2011

Pagi tadi....

Aku siap-siap kelam kabut sebab Mak Timah tak sihat. So, aku kena siapkan Aqil dulu sebelum siapkan diri sendiri ke tempat kerja. Aqil dah siap pastu.....

Aqil : mama....nak pi mana?

Aku tengah tempek bedak stop kejap...best ni kenakan Aqil..kekkeke

Mama : Mama nak pi gainttttttttttt....tak mo bawa Aqil..

Aku jeling tengok dia. Dia ni, sebut gaint je sangat suka. Gaint kan ada tempat main-main...itu yang dia suka sangat tu. Kadang-kadang dia main kat luar aku ajak mandi dia buat tak tau je...terpaksa la aku jerit "cepat la Aqilllllllll, mama dah siap nak pi Gaint ni" ha.....langkah seribu lari masuk bilik ayaq. hahahhahahhaha


okes...sambung...apa Aqil jawab?

Aqil : tu.....aju keja...


Jari kenit dia tunjuk pada baju kurung yang aku pakai. Cis, tak berjaya! Dia tau aku tak pi Gaint..kan aku pakai baju kurung mesti la pegi kerja. Pegi Gaint ngan baju kurung? hohhhhh tak penah catat dalam rekod fesyen aku. kekekekekke


Sayang...dah pandai sayang ehh. Tau plak mama tipu sayang. sayang memang bijaklah!

No comments:

Post a Comment