Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Monday, January 3, 2011

Gambar rai besday Aqil

Haiyaaaaaaaaa network sangat slow ma! asik failed je. Banyak ni aku nk upload gambaq. Tul-tul spoil je laaaaaaa....takat mana yang aku rajin je la aku upload. gila sekali upload lepas takat 2 keping gambaq je....



Aqil tengok cousin aku makan. maklum la tuan rumah, dia kasi orang len makan dulu. keh3x



Si gemuk merangkap abah Aqil dan suami pada mama Leya...hehhehe



Kawan-kawan Aqil. Haaaa aqil tak da kawan sebay ayer. Kawan dia sume besaq-besaq. Sebab tu kalu dia cakap macam orang tua. Ngan budak-budak ni la Aqil tau perkataan rempit. uihh geram aku....



Menu-menunya...tak da la banyak sangat. Ala-kadar



Aqil dah tukar baju nak potong kek. Tak da baju mahai-mahai, asalkan pakai baju yang pakai duk p jalan-jalan tu ja.



okes..mari kita start nyanyiiiiiii



HAPPY BIRTHDAY TO UUUUUUUU
HAPPY BIRTHDAY TO UUUUUUUUU
HAPPY BIRTHDAY TO U AQILLLLLLLLLL
HAPPY BIRTHDAY TO UUUUUUUUUUUUU





Occay potong kek! songgehnya diaaaaaaaaaa



Kegembiraan yang dipamerkan...hehehe


Ha, okes dah la kot yer. Banyak gambar aku snap ni tapi malas nak upload. AKU KAN PEMALASSSSSS! So, jangan duk wat heran. Adoisssssss

No comments:

Post a Comment