Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Wednesday, January 19, 2011

Gambar jalan-jalan kat feringhi

Ishhh susah sangat nk upload pic's ni kat site. Asal je aku upload "BAD REQ" tak ker nyampah? Ni malam ni streamyx pun cam siput gak ni. haihhh sabo je laa...


Aqil ngan itik. Huh, guna kejap je.


Meh cuci mata. Haiii banyak tul minah saleh pakai 2 psc. rabun mata rakyat-rakyat kat pantai. Hishhh memualkan.



Pulun wat castle tapi dok jadi-jadi. Kemek-kemek je arkitek 2 orang ni wat. kakakkaka




waaaaaaa jeles..nak joinnnnn. Tapi diarah oleh mat pezal jaga kamera, hepon ngan beg. huh. I bukan nk rendam ngan pakai 2 psc pong! Fasha boleh la cam tu. Opsssss....






Suka yer dapat men pasir. nanti kita ajak pegi lagi noh...

No comments:

Post a Comment