Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Thursday, January 27, 2011

Fasha, Jejai dan Nora

Aduhh makin ganas berita2 bertiga ni. Ni nak buat aku meluat macam kes abby norman. Ada aku jumpa blog pasal fasha dah tunjuk bukti2 yang hubungan depa ni belum putus 2 bulan sebelum jejai p jepun. Hadoi macam tu sekali ka fasha? Tak yah la gaduh. Pi la tenang-tenang diri sambil basuh rambut client salon chinta tu. Sekarang apa hang rasa? Sakit hati kan? Jangan buat orang, nanti orang buat kita balik.

ni blog yang dedah fasha tunjuk bukti klik

Nora plak...jangan la ulang kesilapan. Hope hang tul-tul jumpa laki yang betul hargai hang.

Jejai...aku tak mo kata pa kat hang. ramai tau hang ni kaki pempuan. Insaf la bang. Duit yang banyak tu tolong jangan tabur kat perempuan untuk menjahamkan hati dan perasaan mereka.

1 comment: