Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Friday, January 14, 2011

Dialog anak dan ibunya

Semalam, mat pezal ajak balik jengguk ayah tak sihat. Maka, siap-siap la aku. Tukar suar track ngan tshirt. Tudung tak pakai lagi pastu cakap kat aqil

Mama : okes, mama dah siap...jom

Aqil : tuuuuuuu...udung (jari kecik dia tunduk atas pala aku yang bogel ni)

Mama : Oooo lupa...sat mama pakai na (saja buat trick tengok Aqil peka ke idak. Bagus, sangat peka)

Aku pun pakai tudung

Aqil : Haaaaaaaaaa lawaaaa

Aku senggih. Kembang bontot pun iye. Anak puji la katakan

Mama : Mama lawa kerr hihihih

Aqil : dak....udung lawaaa

Mama : hah???? (memainkan aku tul la budak ni!)

Aqil : hiiihihi (gelak kehkeh cara dia la sambil tutup mulut)

Mama : Kenakan mama ye. Sebijik perangai cam abah. huh.....

Tul la...Aqil selalu memainkan aku. Usik aku macam abah dia usik...tapi tak pa, aku happy sebab Aqil dah pandai macam-macam. Cuma....bila dia berak , masih taknak ngaku! grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

No comments:

Post a Comment