Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Monday, January 24, 2011

Cian Aqil

Terkejut giler pagi tadi sebab tetiba mak aku tanya

Mak Timah : Tu, dahi Aqil kena pa tu? ada darah beku kat pala dia.

Aku tercengang kejap. Terus lari dapatkan Aqil yang men kat depan pintu umah.

Aku : Ehhhhh..napa ni? Aqil sakit tak?

Aqil : Dok (hishhhhh nampak luka macam besaq gak ni. Tak sakit?)

Aku try la ingat balik detik-detik semalam masa tido ngan aqil. Baru aku tingat Aqil tido bawah semalam pastu tetiba aku dengar macam bunyi jatuh. Laaaaaaa Aqil nek tido sebelah aku semalam. Aku dok pasan. May be Aqil jatuh then kena bucu meja tepi katil. ohhhhh sangat kesian kat anak aku...

Sayang sori...semalam Aqil nangis kejap mama terus je tepuk tanpa belek Aqil pun. Tepuk sampai Aqil tido. Kejap je mama tepuk, Aqil terus tido. Bilik kita kan suram, mama tak capai plak spek mama nak tengok Aqil. Mama ingat tak da pa-pa. Soriiiiiiiiiiii...sori sangat-sangat sayang...

Terukkan aku? Tak reti jaga anak.... T_T

No comments:

Post a Comment