Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Monday, January 3, 2011

Cerita besday aku ngan aqil

Besday aku, aku dah jangka memang tak kan dapat hadiah pun. Alasan mat Pezal, besaq dah..wat pa hadiah2. Tapi sebelum besday dia ada hadiahkan aku handbeg sebijik. So, dia kata handbeg tu la hadiah besday aku. Dekut kan laki aku. hahhahahhaha

Besday aqil kurang skit meriahnya banding yang 1st dulu. Nasib hang la Aqil dapat abah yang gile punya sep bajet. keh3x. Mama nak wat besaran abah kata


"tak payah la..wat makan skit-skit ngan gang adik beradik kita dah. Mama banyak wet sangat ka nak wat besaq2 ni?"



ha kan kena sebijik. Macam tak adil je guna wet mama untuk wat majlis besaq2 tu ha....tak pa aqil, meriah gak kan majlis hari tu. Tersenggeh aqil dapat potong kek!

nanti la aku upload gambar ehhh..

No comments:

Post a Comment