Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Friday, January 21, 2011

Cerita Aqil : Bodek

Pandai betul sekarang ni Aqil bodek. Hishhh ikut jejak sapa la ni bodek2 ni. Tak suka betul aku.

Aqil : mama...nak itamin (bukan kicap tamin ye tuan puan...vitamin)

Mama : Tak yah la... (saja buat trick nak tengok responnya)

Aqil : nak itaminnnnn (wat-wat nak tiyak dah. Nyampah. skit-skit nak tiyak.)

Mama : No!

Aqil : nak itamniiiiiiiiiiii....(aqil mula hentak-hentak kaki. Hishhh tibai kang)

Aku terus buat donno je. Pastu dia mai tarik pipi aku

Aqil : aqil ayang-ayang.... ( dicium pipi aku ni berkali tanpa dia lepas. Huh, ingat mama cair ker ngan ciuman Aqil tu....)

Last-last lemas gak aku dicium Aqil...hishhh...lemas ngan air liuq dia..basah habeh pipi aku. Agak-agak la nk sayang pipi mama ni. Hishhhh...terpaksa la bagi





Tahniah Aqil, berjaya. huuuuuuuu jangan la jadi pembodek besaq esok na. Mama sangat tak suka.

No comments:

Post a Comment