Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Monday, December 13, 2010

wanita magribi hebat??

Semalam lepas baca topik utama metro ahad, aku rasa jeles dan terancam plak. Ye ka wanita magribi hebat? hebat menjadi sorang isteri. Pendek kata sempurna la. wanita magribi kan cun2 oiiii..

pendek citer, sesampai je laki aku kat umah aku pun sibuk la layan itu ini macam wanita magribi, ahakkkkkkkk. Laki aku pun terasa pelik ngan aku ni. pastu dia sempat baca artikel tu...

Isteri : abang-abang, i nak jadi macam wanita magribi laaa.. hehhehe (tu bukan apa...jeles dan perasan.hahhaha)

Suami : ha bagus la..tak yah abang cari wanita mangribi dah. kekekkekek

isteri ;Cehhhhh cakap arab pun dok reti. cakap omputih pun sepatah2 ada hati ehhhh?

Mat pezal ketawa kecik. mana leh ketawa besaq, ego kena jaga. tu ketawa kecik sebab taknak ngaku la tuuuu..

Suami : ha, tak pa la..nak tengok u leh jadi wanita magribi ke idak..

Isteri : occayyyyyyyssss.. (ohh cabar i yer).


lepas siap2 aku layan laki kat meja makan aku masuk bilik jap. Mat pezal lepak depan tibi. pastu dia jerit pangge aku.

Suami : leyaaaaaaaa amik mustajab sat.

Aku capai. Masa tu aku kalut wat apa ntah dalam bilik. kemas2 kot. Buka pintu...ahhhh segan nak melangkah bagi. Aku soh dia mai amik je


Suami : lahhhhhhh baling je la, i sambut.

Aku pun...piungggggggggg baling. macam besa la..laki aku terer menangkap.

Suami : cehhhhhhh main baling2, macam tu nak jadi wanita magribi??? (perlikan aku)

aku? halamakkkkkkk tersasul la plakkkkkk. Tetiba dapat idea

Isteri : ehh wanita mangribi patut pada laki...kan aban yang soh baling...i baling laaaaaaaa...


Hahhaha padan muka u.

No comments:

Post a Comment