Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Wednesday, December 22, 2010

Tudung Ariani...Baru ku tahu....

Sedang aku belek-belek dokumen yang dikatakan user tidak dapat proceed untuk kemasukan dalam sistem, sorang user ni dekati aku.

User A : ni tudung hang beli mana?

Aku : Ariani

Pastu user satu lagi yang serah dokumen ni

User B : Hamboi pakai tudung Ariani tu

Aku : Alah, bukan tudung yang mahal tu. Tudung murah je pon. Beli pun time sale.

User B : ahahhahah SALE??

ishh gelak plak dia.

Aku : Awatnya?

User B : Hang tanya kak A (User A), ceta pasal tudung Ariani.

Aku : Ha...citer2

User A : Hang tau dak, aku p Ariani tu...duk belek-belek ada sorang budak tu tanya salesgirl, berapa harga tudung tu, pastu budak tu kata RM 25, pastu budak yang nak beli tu kata " Eh, ya ka? masa tak sale dulu pun saya beli RM 25" . Budak jual tu terdiam leya oii!

kahkahkahkahkah..Aku pun nak tergelak. Cis...Ariani hang tipu aku noh! Jangan duk saman aku lak. Tapi kalu bos nya terbaca...tolang kasi penjelasan. (perghhh perasan hang ni leya, tak da masa bos Ariani nak baca blog buruk hang ni..hahhahahhaah...)

Dalam paper kemain kata sale. Sale menda gitu!

No comments:

Post a Comment