Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Friday, December 3, 2010

Semakan ujian MTEST ambilan 2011

Tengah khusyuk tengok problema-problema atas meja aku ni..kawan aku gtalk


TSO_KAK: dapat tak intvw?

Hmmm tak lain tak bukan semakan dah dibuka la ni.. check masukkan no mycard :

*********************************************************************

Harap Maaf, maklumat ************, ******** BINTI ** YUSOF telah kami proses.
Nama anda tidak tersenarai dalam panggilan temu duga
Kursus Perguruan Lepas Ijazah Sekolah Rendah (KPLI-SR) & KPLI j-QAF
Ambilan Januari 2011.

Terima kasih atas minat anda dalam bidang perguruan.

******************************************************************

Kan aku kata memang susah soklan kali ni. Tambah-tambah lagi aku p jawab tak ready sangat. Dan la menelaah apa yang patut 2, 3 jam. Tu pun sambil study Aqil duk kaco. Tak pa aku ditakdirkan tidak menjadi guru. huhuhuuuuuuu . So leya, teruskan la kerjaya anda dalam bidang IT. Study IT, kerja pun dalam IT. Tak yah gatal jadi cikgu yer. Jadi cikgu kepada user2 dah la..

Pada sapa nk semak...leh semak sini.



No comments:

Post a Comment