Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Wednesday, December 1, 2010

Rempit kid

Semalam aku sesudah solat mangrib aku dengar riuh di ruang tamu rumah mak aku ni. Bunyi macam Aqil main keta control dia...Tapi...rasanya dah lama aku tak cas bateri keta dia tu. hmmm...tak pa, angkat tangan doa dulu.

Lepas sangkut kain sembahyang dan letak sejadah ditempat sepatutnya aku kuar dari bilik, teng ok-tengok, aqil sedanggggg nek menda alah ni


|
|
|
|
|
V

Ha...nampak tak? tak nampak? tak clear? meh aku tempek lagi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V

Ok. dah nampak? Nak lagi? tunggu sat aku tambah lagiiii
|
|
|
|
|
|
|
|
V


Ok, dah. Cukup. Kat blog aku ni bukan aku leh letak gambar banyak. sebabnya...MALAS. Nak upload sangat-sangat la amik masa yang lama. Kat site kan..network sangat la slow. Nak update ngan streamyx kat umah lagi la payah. Aqil kaco.

Pagi tadi lepas Aqil bukak mata

Aqil : e'kommmm...mama

aku menjawab salam anak aku.

Aqil : mama, moto-moto? (dengan nada tanya mana motornya)

huhuh aku soh sayang pun dia buat dek je.


Apa-apa pun aku ucap terima kasih kat ABAH sebab bersusah payah membahagiakan cucu yang sorang ni (nasib baik la hang Aqil hang satu-satunya cucu yang Tok Ayah ada..kalau tok ayah ramai cucu..jangan harap la kot nak dapat moto ni. kang cucu-cucu len ngamuk nak gak.)


Thank you very much ABAH! Eh, MAK sekali. (mak aku la duk sibuk-sibuk soh abah belikan moto untuk Aqil)

No comments:

Post a Comment