Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Monday, December 6, 2010

Pesta Pulau Pinang 2010



Taraaaaaaa....ni la gambar-gambar kat pesta. banyak plak aku upload sini, Tertiba jadi rajin la pulok. Gambar atas tu gambar sesudah sampai.


Macam best je kalu ada lanskap ni kat umah bertam kami. Pastu letak ikan dua tiga ekoq. Pastu hari-hari aqil duk main depan umah..pastu tengok-tengok lanskap ni leh jadi tempat mandi Aqil. Ohhhh cancel!



Angah tolong snapkan. Aku yang paksa. Sebab tak da orang lalu kat taman kecik tu.



Jalan-jalan kat gerai. Macam-macam wes. Yang aku geram banyak kopok-kopk jual dalam beg comey-comey. Kalu ampa nak tau, aku berhabis Rm65 beli kopok tu kat anak-anak buah. huhuh. (aku beli tapi guna wet laki aku. hak3x...Syok ooooo)


Mat pezal dah letey dukung Aqil. Nasib baik aku sumbat siap-siap kasut Aqil dalam handbeg.


Hishh abah Aqil ni, anak ayam pun nak tengok. Padahal kat umah mak dia berlambak ayam! sampai mak mertua kau tak larat cuci taik ayam berak merata-merata. huhu


Haunted Castle..ni train masuk umah hantu...Tak da sapa nek pun. Nampak tak ada dua tiga orang kat atas tu. Duk perbaik rail rosak. Aku rasa orang tak berani nek bukan sebab hantu dalam tu..tapi sebab nek nanti tak leh turun. ahakss


Ni laki aku duk tawar-tawar harga nak tangkap gambar ngan ular sawa. tapi tak jadi sebab Aqil takut. Yelah macam mama dia gak la..Penakut kat menatang panjang. Aku tak pi dekat-dekat pun..geli wess... Ni gambar ni aku zoom.


Tu dia...dagu aku dah berlapis noh. Gemok dah. huk3x



Sengeh Aqil nek menda ni.

Aqil ajak aku nek keta ni. Uihh mama tak berani la nk bawa Aqil nek keta belaga ni. Kang stereng ke mana...aqil ke mana



Nek train ni...Aqil jerit "takuttttttttttt...nak yun....nak yunn" maksudnya dia nak turun. hahhaha


Nek ni pun Aqil takut. ades...apasal banyak takut sangat niiiii


Jalan-jalan menghabiskan duit.


Lepak kat pantai seagate.

Campak diaaaaaaaa

Makan time...mahal nak mampus kat foodcourt pantai seagate ni. Tak sedap pun, tapi nasi sume licinnnnnnn.. Penat bercanda kat Pesta punya pasal.

No comments:

Post a Comment