Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Thursday, December 23, 2010

Mari kita fikirkan

Occay, isi kali ni aku tak nak merapu. Meh kita seres kejap. Satu dunia tahu fakta ini. Bilangan warga tua adalah sedikit berbanding bilangan orang muda yang sangat banyak. Kenapa perbezaan bilangan ini sangat ketara (maaf, aku tiada jumlah sebenar. Belum habis research)?

Nak tau sebabnya? Ini kerana ramai kematian melibatkan usia muda sebelum mereka ini tua (tak sempat tua). So, di sini aku nak berdakwah skit (walau ilmu aku sangat la cetek), mari kita memperbanyak amal ibadat kita sebab kita tak tahu adakah kita tergolong dalam manusia yang sempat hidup dihujung usia tua.?

Renung-renungkan. Selamat berfikir. Tepuk dada, tanya iman.

No comments:

Post a Comment