Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Sunday, December 19, 2010

Lagi lagi kenduri

Ohhh banyaknya kenduri ini ari

Tadi dah pegi dekat ngan umah. Ramai siut. Sampai aku duduk kat cerut dapoq tuan umah. Tu je tempat nk menyelit kedaqah nasi kenduri. Aqil? pos kat abah, kebetulan mak timah nampak pak usop...dia kasi laki dia jaga cucu. keh3x. Sian orang tua tu.

Ni sat gi ada kenduri agi ni ha. Aqil, aku dah rejam dalam buai. Asik bunyi sangat kan..Ha..tido-tido.

Masih berbaju kurung biru mengadap komputer...dan tengah pikir nak p tak lagi kenduri Linda ni. Kawan adik. Hmmmmm....

No comments:

Post a Comment