Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Friday, December 31, 2010

Happy besday Aqil !!!

Ohhhhh sanggup aku tak tidoq ni sebab nak tunggu new year...keh3x. Walau aku tak da kat padang kota lama atau RnR pantai bersih...dari umah aku ni leh dengar tau tembakan bunga api!

Okes, ada entry terpenting dalam hidup aku yang aku nak pahat sendat-sendat kat sini...:)

*************************

Happy birthday Aqil

Saat mama coret entry ni...Aqil tido sebelah mama. Tido menggiring, kaki kanan letak atas bantal busuk mama...(hisshh tak baik tau. nanti mama tido mama mimpi!)

Esok Aqil dah dua tahun, mama harap Aqil makin bijak dari hari ke hari. Target mama dalam usia dua tahun Aqil dah:

1. kenal ABC. tau tak, sekarang ni Aqil hanya kenal huruf A ngan O je. Lain-lain Aqil tak pandai lagi. Mama tak susah hati..sebab Aqil masih ada masa untuk belajar.Apa-apa pun sebelum Aqil masuk darjah 1, Aqil mesti pandai baca!. Itu doa mama sayang

2. Nak berak cakap aaa.. Mama geram tau bila Aqil main..tetiba mama bau busuk..bila mama tanya

Mama : Aqil berak ehhh? Aqil : Dok (no)


TAPI..kenapa bau busyuk dari punggung kecik Aqil. Bila mama check...waaaaaaaaa sampai ke pinggang t*** Aqil. Kadang-kadang sampai kena suar tau. Aqil kan dah boleh cakap...ngaku je la bila mama tanya. Awat la nakai sangat. Nasib baik kecik agi..kalu besaq dah, dah lama mama rotan punggung Aqil


3. Ok, yang tiga ni last la...mama tak nak paksa Aqil sangat. Yang ni...hmmm perlu ker mama cakap...hmmmmmm Aqil-aqil....aqil dah besaq kan....mama nak kasi adik Aqil nak tak? harjarhar....Ni doa mama ngan abah. Mama abah nak kasi Aqil kawan...:) Are you ready????

okes, sekian.

p/s : usia Aqil genap 2 tahun ialah esok jam 12.34tengah hari. Cantikkan jam Aqil kuar dari rahim aku?? :)

2 comments: