Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Saturday, December 25, 2010

Fesyen anugerah skrin 2010

Maap aku yer sebab coretan ni aku tak da letak pic2 artis. Kalu nak tengok sangat klik sini

Banyak giler kak red letak pic artis. Macam-macam fesyen. Sini aku nak bebel sebab aku heran la...pasaipa la aku tengok tibi, banyak artis yang nek pentas pakai baju...Masyallah! (tepuk dahi). tak leh ka pakai tutup skit ini tak, terdedah ha sampai nak nampak tetek. Apahal la. Kain semetr rm1 pun leh dapat wes!

Abah aku siap leter je duk sebelah aku

Abah : Tu diaaaaaaa pakai macam kain tola (tower) mandi ja pun. Hishhhhh cam na la depa ni pakai. Tak malu ka?

Aku : Sebab tak malu la dia pakai cam tu

Abah aku diam. Apa la nak tunjuk sangat kat pangkal tetek tu. Nak kata tak tau dosa, eh tipu lah! Yang setengh tu tutup elok-elok kat bawah belah la pulak. aduss....tepuk dahi lagi.

Tolong la pengajur, len kalu wat acara, letak skit syarat minta artis pakai sopan. Jangan buka sana sini. huhuh

No comments:

Post a Comment