Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Friday, December 24, 2010

Citer jam lagi

Hishhh bila terkenang jam kesayangan aku hilang tu, segala macam rasa ada. Semalam nak tido teringat lagi. Spoil mood nak tido ngan amannnnn.

Tak leh jadi la....aku kena wat sesuatu ni. Patut ker aku p mandrem kat bomoh siam, kasi aku lupa kat jam hilang tuh? Ishhhhh Berdosa. Tak leh-leh.

Ni sat gi nak kena p opis...occay tak kalu aku beli je baqu kat Sunway sat lagi? Habis ceta. Mesti aku cepat lupa pada jam lama tu. kan? kan? TAPI! Gaji tak dapat lagi. huuuuuuuuuuuuuuuuu





Ha, ni dia jam aku yang hilang. Kahkahkahkah nak tergelak lak bila tengok bekas hantaran ni. Teramat-amat simple. Sian laki aku tau, sume menda bekas hantaran last minit wat. Tak da sapa tolong. besa la tangan pun dok berapa seni. Patutnya letak la bunga keliling batul comel tu kan? Laki, kalu wat keja, main belasah jerk! Tapi sian dia gak, 3 bekas dia letak kat kedai. Kedai cina tu pawww wet dia habis beratus. Nak tengok?


|
|
|
|
|
|
V




Amacam, comey dak? keh3x. Cina tu letak bulu kucing rasanya. :P

No comments:

Post a Comment