Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Thursday, December 23, 2010

Ayah.......

Mode sekarang aku sangat buntu. Dapat SMS dari mat pezal "ayah sakit buah pinggang". Musibah apakah ini? Yer, sebagai hamba Allah, kita kena akur takdirnya. Patut la ayah selalu lemah. Kencing manis ngan darah tinggi selalu buat ayah masuk hospital. Sekarang ayah dah di transfer ke Hospital Seberang Jaya.

Tak tahu la aku nak kata apa lagi. Tadi suft tenet cari info-info pasal sakit ni buat aku agak seram. Macam-macam rawatan bakal dilalui ayah nanti. Tebuk sana sini. Ohhhh Ya Allah, harap keputusan doktor salah!

Sebagai permulaan aku try cari penyakit ni. Supaya aku lebih faham. DAn aku jumpa ni (rwatan alternatif)

**************************************
ok..... ini petua Uncle....ini kaedah alternatif.......

u tau kan tikar mengkuang....? u dapatkan 1 tikar mengkuang.... u bentukkan satu bulatan besar... di mana boleh memuatkan orang di dalam tuh..... ayah u akan duduk ( bukan baring ) dalam bulatan tikar tuh pada jam 12 tghari setiap hari ( asalkan panas )

sambil berzikir.... buat selama 20 - 30 minit bergantung pada keupayaan tubuh menahan panas... Lubang bulatan kat atas tuh tutup la dengan kain nipis... jangan kain tebal....

Buat setiap hari.... Badan bapa u akan berpeluh dan mengeluarkan byk toksin... untuk pengetahuan u all.. orang yang ada esrf nih kurang berpeluh... jadi memaksa peluh keluar adalah cara terbaik dan ini kaeah yang terbaik kerana pesakit hanya duduk dan tak perlu berlari... dan sekaligus tidak memnatkan pesakit...

selepas berpeluh.... jangan mandi serta merta... biarkan peluh kering sendiri... cari herba herba terpilih yang sesuai utk di buat mandian.. dan selepas itu u all akan tgk perubahan tenaga pada diri pesakit...

Amalkan juga makan daun jarum tujuh bilah.... tak susah pun cari daun nih....dia bersifat anti oksida dan mampu membersihkan darah...

TQ
**********************************************************

No comments:

Post a Comment