Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Thursday, December 9, 2010

Aku mangsa kemarahan

Nak je aku lempang dua tiga das kat orang itu. Tapi dia sangat la tua selayak aku pangge dia pakcik. Sebaya ngan abah aku. Tadi dia jerit2 aku buat muka tak puas hati macam sistem yang aku duk jaga sini menyusahkan kerja-kerja dia. Dia cakap ID kena lock, ok aku unlock kan. Tapi dia still tak leh masuk sampai aku unlock sebanyak 3 kali. Tak da masalah pun kalu nak aku unlock 300 kali pun!

Kali ketiga dia wat muka bengang cekak pinggang dari jauh

"Eh...lock laaaaa" agak kuat dan wat hati aku sakit

"apahal orang tua ni. aku dah unlock banyak kali dah pun. tu la kalu sebulan sekali bau nak guna sistem. Password sokmo je lupa" getus dalam hati. Tak luahkan., Yelah aku kan penakut!

Pastu dia bebel apa ntah aku wat pekak je. Kang aku layan macam dia, aku pun jadi gampang cam dia. Aku terus bangun.

" yang tak boleh-boleh ni mesti sebab on capslock..." aku cakap gitu ngan dia. Masuk bilik..aku tengok hahhhh betul tekaan aku. Aku uncaps lock pastu aku soh dia masuk semula password dia.

"lain kali tengok betul2. Dah banyak kali saya pesan, apa2 tengok button ni nyala ke dok" aku cakap gitu kat dia pastu blahhh.

Moral sini ~ jangan la duk pasan diri tu bagus sangat. jangan letak kesalahan anda itu kat orang lain, kelak yang malu anda sendiri.

occay kawan2, jangan gampang tak tentu hala naaaa...adiosss

No comments:

Post a Comment